wtorek, 2 września 2014

Weekendowe łowy

W niedziele wybrałam się z moim lubym na zakupy w celu uzupełnienia braków w naszej garderobie, potrzebowaliśmy kurtki przeciwdeszczowe z podpinką i trapery zwane ostatnio popularnie butami trekingowymi. Gdy weszłam do TK-MAXXa za którym raczej nie specjalnie przepadam i zrobiłam rundę po dziale z kosmetykami i zobaczyłam odżywkę z Sally Hansen Hard as Wraps, 13 ml, to nie mogłam bez niej wyjść. Kiedyś uratowała moje paznokcie i liczę że teraz też im pomoże.


Do Rossmana wpadłam tylko po mokre chusteczki do rąk  które przydają się w podróży a wyszłam z całą reklamówką.



1.For your beauty, Szczotka do kąpiel z tworzywa sztucznego,
10,99 8,49 więc szkoda było nie wzionąć tym bardziej że moja poprzednia już nie jest w najlepszej formie i czas ją wymienić a taki masaż pleców dobrze robi ;)
2. Alouette, Nawilżany papier toaletowy z ekstraktem z rumianku, 70 szt, 4,99 2,99 zł, miały być chusteczki i tak na pierwszy rzut oka wyglądały ale dopiero w domu zorientowałam się że to papier ale nie zauważyłam większej różnicy, tyle tylko że przy mocniejszym pociągnięciu sie targa ale do wytarcia rąk w zupełności wystarcza
3. Facelle, Płyn do higieny intymnej z aloesem, 300 ml, 6,99 4,99zł wstyd się przyznać ale skusiła mnie promocja i dobre opinie jakie o nim słyszałam ale puki co czeka na swoją kolej bo jeszcze mam ten z Green Pharmacy.


























4. Alterra, Emulsja oczyszczająca Granat BIO 125 ml, 6,99 zł lubię kosmetyki z Alterry więc postanowiłam wypróbować i ten
5. NIVEA, Balsam do ust Miód i Mleko oraz Żurawina i Malina, 5,99 zł/ szt. Robi się coraz chłodniej więc warto dbać o usta. Dawno nie miałam pomadek z Nivea (tak wiem, to dziwne) ale rozczarowałam się troszkę gdy posmarowałam usta a one nie mały posmaku. Może to nie do końca dobre ale ja lubię jak moje usta 'smakują', i nie chodzi mi tu o to aby je oblizywać bo to im jeszcze bardziej szkodzi przy obecnej pogodzie.


Oprócz kosmetyków kupiłam również buty i kurtkę ale to pewnie zobaczycie w jakimś poście z urlopu w Zakopanym .

I <3 góry.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie mają chociaż troszkę smaku bo po kilku użyciach jestem z nich naprawdę zadowolona ;)

      Usuń
  2. ciekawa jestem płynu facelle ostatnio zbiera pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)