czwartek, 28 stycznia 2016

Mixa - Ekspert skóry wrażliwwej, przeciw błyszczeniu, zdecydowanie tak!

Lekki krem nawilżający 24 h przeciw błyszczeniu,

50 ml, ok 20 zł
Używam go jako kremu na dzień, szybko się wchłania i ładnie matuje - to podstawa. Dobrze współgra z podkładem i kremem BB. Moja skóra ma tendencje do przetłuszczania się ale nie ma tragedii więc mat utrzymuje się u mnie przez cały dzień.  Dzięki zawartości gliceryny dobrze nawilża co zapobiega powstawaniu suchych skórek. Skóra wygląda zdrowo i promiennie. Cena niezbyt wygórowana jak za tą jakość, a produkt bardzo wydajny.

Jestem jak najbardziej na tak ;) Gdy go skończę to na pewno kiedyś do niego wrócę. Ale pewnie chęć przetestowania czegoś innego będzie silniejsza ;)

21 komentarzy:

  1. Moja cera się nie błyszczy. Stawiam głównie na nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, chociaż na mojej tragedii nie ma więc nie mam na co narzekać ;)

      Usuń
  2. Mam problem z błyszczeniem w strefie T, więc może go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z Mixy kiedyś mi się bardzo dobrze sprawdził, jestem ciekawa czy ten również spełniłyby moje oczekiwania :) Może go kiedyś kupię na jakiejś promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w Rosmanie ma dobrą cenę na promocjach ;)

      Usuń
  5. Ciekawe czy u mnie też by się sprawdził, bo akurat ze świeceniem mam spory problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny które mają problem ze strefą 'T' również go polecają ;)

      Usuń
  6. kojarze z polki drogeryjnej,natomiast nigdy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam problem z błyszczeniem cery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny dla mnie !
    niestety błyszczę , ale w złym znaczeniu...:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie ;) koleżanki które mają problem z strefą 'T' również go chwalą ;)

      Usuń
  9. a o tym kremie to pierwszy raz czytam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ich krem chyba CC z taką czerwoną nakrętką i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się ostatnio jaki sobie kupić CC lub BB więc może się skuszę na ten z Mixy skoro jest dobry ;)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków Mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłas mnie... Musze wypróbować tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)