wtorek, 16 lutego 2016

Niezbędne do funkcjonowania ;)

Wiem że miałam już nie robić zakupów ale tym razem kupiłam rzeczy w 90 % takich których nie mam a są mi potrzebne. Zajrzałam do Rosmana i tak zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków. Ale przejdźmy do konkretów.




 1. Garnier, Płyn micelarny 3 w 1, do skóry wrażliwej, 400 ml, cena ok. 16 zł. Tego produktu chyba nie muszę specjalnie przedstawiać, słynny w całej beautysferze więc chciałam sprawdzić czy i u mnie się sprawdzi i poradzi sobie z moimi wymaganiami, tym bardziej że ostatnio ciężko mi znaleźć produkt który będzie przyzwoicie zmywał makijaż.

2. Garnier, Upiększający krem BB 5 w 1, skóra normalna, cera jasna, 50 ml, cena ok 15 zł. Chciałam kupić krem BB z GoldenRose ale nigdzie nie mogę go dostać więc skusiłam się na ten bo też ma dosyć dobrą opinię. Puki co to mogę powiedzieć że jak w domu sprawdzałam kolor to odkryłam jego cudowny cytrusowy zapach i chodziłam potem z ręką przy nosie i wąchałam.

 3. Evree, krem odżywczy (z lewej - różowy) krem regenerujący (z prawej - czerwony), 100 ml/szt, 7zł/szt. Wzięłam je z czystej ciekawości, tak przypadkowo.
4. Isana, lakier do włosów, ultramocny, 250 ml, 4 zł. Lakierów używałam różnych a ten kupiłam z ciekawości aby zobaczyć czy za 4 zł można dostać przyzwoity produkt.
5. Hean, Peeling do ciała, owocowe spa, Jagoda Acai i Wiśnia Japońska, 200 ml, cena 9 zł. Miałam wersje limonka z żeń-szeniem i byłam z niego zadowolona więc może i tan mi się spodoba. Na razie wiem jedno że pachnie tak że mogła bym go zjeść.
 6. Rival de Loop, maseczka nawilżająca ( niebieska), złuszczająca peel-off (zielona), każde opakowanie 2x8=16 ml, cena do 2 zł/opak. Spore są te maseczki, wzięłam do wypróbowania.
7. Rival de Loop, Łagodne chusteczki oczyszczające 3 w 1, wzięłam opakowanie 25 szt/5zł i dwa opakowania 10 szt/2zł. Te mniejsze wycofują. Ja wzięłam je ze względu na to ze są małe i jak wrzucam je do torby na fitness czy basen to nie zajmują zbyt dużo miejsca. Duże będą u mojego faceta leżały żebym nie musiała wozić ze sobą płynu do demakijażu itp.
 8. Velvet, patyczki kosmetyczne, 200 szt, 2 zł. Najważniejsze że są z czystej bawełny bez żadnych domieszek.
9. Gillette, Venus Oceana, 3 szt, cena 20 zł. Zużyłam już chyba ze sto tych maszynek, po prostu je lubię.
 10. Facelle, Slipeinlagen, Wkładki higieniczne Facelle Normal pockets, 30 szt, 4 zł. Niby zwykłe wkładki ale ja je uwielbiam za 'kieszonkowe' rozwiązanie, są zapakowane tak samo jak podpaski dzięki czemu bez problemu mogę je wrzucić do torby czy torebki i nie martwię się że się ubrudzą czy folijka z warstwy przyklejającej się odklei co z normalnym często się zdarza. Takie proste rozwiązanie a takie przydatne, a to jedyny tak zapakowany produkt na rynku (przynajmniej ja z innej firmy takich nie spotkałam)
11. Bella, Perfecta ultra, Rose, 32 szt, 7 zł. Wiadomo że bez tego się nie obejdzie. Jedyne moje wymaganie żeby były bawełniane a nie z silikonową powłoczką bo takiej nie znoszę.




Koniec zakupów i muszę się pilnować aby już żadne drogerie mnie nie skusiły. Najwyższa pora wsiąść się za porządne denkowanie bo ostatnimi czasy trochę za dużo na zbierałam tych produktów.


Miałyście coś? Lubicie? ;)



15 komentarzy:

  1. Płyn micelarny z Garnier mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wkładki Facelle Organic. Polecam są naprawdę wygodniejsze i biodegradowalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować coś z Evree!

    OdpowiedzUsuń
  4. płyn Garniera uwielbiam :) a kosmetyki Evree sa genialne. Obserwueje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również muszę zadbać o zużycie nadmiaru kosmetyków zanim kupię następne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię płyn micelarny Garniera, ale ich BB kompletnie się u mnie nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  7. O dawno nie miałam żadnej maseczki z Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak to wszystko jest nam potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome blog, I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te maseczki Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam różowy micel Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jakoś nie zachwycił ten płyn micelarny z Garniera :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)