poniedziałek, 15 września 2014

GlissKur Ekspresowa odżywka regeneracyjna

Dziś pod lupą :
GlissKur
Ekspresowa odżywka regeneracyjna
Ultimate oil elixir

Od producenta:
Czy Twoje włosy są zniszczone, przesuszone? Ekspresowa odżywka regeneracyjna ULTIMATE OIL ELIXIR z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia intensywną pielęgnację. Wzmacnia strukturę włosa i redukuje liczbę łamiących się włosów.

Sposób użycia: Przed użyciem wstrząsnąć! Spryskać wilgotne lub suche włosy. Nie spłukiwać! Chronić oczy! Chronić przed światłem słonecznym i ujemną temperaturą! Przechowywać w pozycji pionowej.
Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Phenoxy Ethanol, Potassium Sorbate, CI 15985, CI 47005.




Moja opinia:Opakowanie: Solidna plastikowa butelka z prostym atomizerem który działa bez zarzutu. Jedyne co mnie denerwuje to zakrętka której trzeba pilnować gdy chce się zabrać produkt np. na wyjazd. Ale ja ogólnie mam problem z upilnowaniem zakrętek więc to nic nowego.Zawartość: Moje włosy mają tendencje do puszenia się, szczególnie po użyciu suszarki. Odżywka nie tylko ułatwia rozczesanie ich ale też nadaje im zdrowy blask i przyjemny zapach. Trzeba tylko pamiętać aby dobrze wstrząsnąć przed użyciem. Po spryskaniu włosów odżywką dobrze je rozczesać aby rozprowadzić produkt na całe włosy.Jestem na tak.
5/5

4 komentarze:

  1. Mam wersję fioletową tej odżywki i ją uwielbiam :) A czy ta wersja przypadkiem trochę nie obciąża? Bo trochę się tego obawiam a chcę kupić inny wariant następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)