wtorek, 26 sierpnia 2014

Na rozwianie ciemnych chmur..

Koniec sierpnia a pogoda od kilku dni jak by przynajmniej już był listopad. Szaro, buro i zimo. Najbardziej dobija mnie że mój urlop w górach (4-8.09) puki co zapowiada się deszczowo, ale co zrobić skoro nie było mi dane wypoczywać w lecie. Mam nadzieje że jednak nie będzie tak źle i będę mogła wam zdać relacje z tych 5 dni błogiego leniuchowania.
A puki co na poprawę humoru w te pochmurne dni zaopatrzyłam się w coś do domowego SPA o którym też wam coś nie coś napiszę (mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości;).





Uwielbiam pachnące kąpiele z dużą pianą i myślę że pomoże mi w tym płyn do kąpieli o zapachy arbuza z Avon, 500ml za 8 zł to raczej średnia cena ale jak on pachnie, coś cudownego. Na te smętne dni przyda się odrobina nieco orzeźwiającej słodyczy. I coś na twarz, coś co bardzo mnie zaciekawiło a mianowicie skompresowana maska nawilżająca i witaminowa z MarionSpa.









Jestem bardzo ciekawa jak będzie działać i jak się będzie ją 'używać'. Bardzo lubię maseczki takie które nakładamy w formie płata na twarz i potem ściągamy i już, szybko sprawnie i bez zbędnego babrania się, ale ta jest nieco inna.


Na pewno dam wam znać jak się sprawdziły i czy warto je kupić ponownie ;)


Pozdrawiam,
TheAniutka


3 komentarze:

  1. również jestem ciekawa tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać ich użycia ale weekend blisko więc mam nadzieję że znajdę chwile na relaks i wypróbowanie ;) Na pewno dam znać jak się sprawdziły;)

      Usuń
  2. Miałam ten arbuzowy płyn do kąpieli i zapach bardzo mi się podobał :) Też jestem ciekawa tych maseczek, podoba mi się sposób aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)