sobota, 24 maja 2014

'Nudny' nudziak i szaro bura zieleń

 Wiosna za oknem a ja mam szaro burą zieleń w swojej kosmetyczce, a wszystko to za sprawą krążących wszędzie katalogów z Avon. Gdy zobaczyłam tam ładną żywą zieleń(trzecia od góry), z połyskującymi drobinkami to nie sposób było się oprzeć, więc zamówiłam. Jakież było moje rozczarowanie jak dostałam to 'cudo'... jakieś drobinki tam ma, tyle że wcale się nie mienią na ładną jasną butelkową zieleń, w pełnym oświetleniu jakieś tam przebłyski są, ale nie tego się spodziewałam... Sami zobaczcie:



1.AVON, glimmerstick diamonds, Emerald glow, 8,99

 Reszta moich zakupów była zdecydowanie dużo bardziej udana:


Kolejna mimo że też z Avon jest zdecydowanie dużo ładniejsza i taka jaką chciałam. I do uzupełnienia taki zwykły nudziak na wodną linie żeby rozświetlić oko, z Natury oczywiście.
2.AVON, superSHOCK, savage, 13,99
3. mySecret, satin touch kohl, nude, 7,99


I na koniec interes życia z Natury;
NIVEA:
4.Happy time, Kremowy żel pod prysznic, 7,99  500ml5.Free time, Kremowy żel pod prysznic, 7,99 500ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)