czwartek, 15 maja 2014

Wyprawa po wode ;)

Dość popularne jest stwierdzenie że kobieta wchodzi do sklepu z zamiarem kupienia tylko jednej potrzebnej rzeczy a wychodzi z pełną reklamówką. Czyli mogę śmiało stwierdzić że jestem 100% procentową kobietą. Po pracy gdy wpadłam do Biedronki po wode od razu w oczy rzuciło mi się to cacko :

Urządzenie do pielęgnacji twarzy
:

Wiadomo że profesjonalne urządzenia są drogie (ok. 150-200 zł) i nie każdy sobie może na nie pozwolić i wtedy na ratunek przychodzi nam Biedronka z tym cudem za jedyne 19,99. Myślę że będzie to idealne uzupełnienie pielęgnacji twarzy, w połączeniu z jakimś żelem czy 'bogatym' kremem. Już nie mogą się doczekać aż zacznę używać,



Idąc sobie przez miasto zupełnie przypadkiem na szybie sklepowej zauważyłam promocje na szczotkę znaną już chyba wszystkim. Jednak cały czas się wstrzymywałam z jej zakupem, troszkę zniechęcała mnie do tego cena. Kawałek plastiku za ok 50 zł i że niby to ma czynić cuda na naszej głowie? Szczerze mówiąc nie do końca przekonywały mnie wszelkie zachwyty świata bloggerek i vlogerek. Ale gdy zobaczyłam ją za 26,99 no to już nie było odwrotu, weszłam i kupiłam. I to gdzie? W nie jakiej Drogerii Kosmyk, przechodziłam obok niej tysiące razy i nigdy nie miałam ochoty tam wejść ale teraz zacznę częściej zaglądać. I już teraz rozumiem ten zachwyt nad nią. Uwielbiam ją <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)