piątek, 28 sierpnia 2015

Bourjois - Tonik witaminowy


Mimo swej dużej pojemności 250 ml wystarcza na ok. 3 miesiące. Producent obiecuje wiele a tak naprawdę mimo iż zapewnia nas że produkt jest bezalkoholowy to 3 miejsce w składzie to związek z grupy alkoholi co nie wróży dobrze. W użytkowaniu przyjemny, nie klei się, dobrze domywa resztki makijażu. Nie zauważyłam aby cera była bardziej promienna niż po stosowaniu innych tego typu produktów więc kolejna obietnica producenta się nie spełnia. Mimo że słyszałam i czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat to nie bardzo wiem skąd się biorą bo dla mnie to zwykły tonik, nie robi krzywdy ale nie robi też nic specjalnego.

Ocena 3/5

1 komentarz:

  1. Przypomniałaś mi o nim - pamiętam, że 4-5 lat temu go miałam, chyba za specjalnie nie działał i nie robił wrażenia bo kompletnie o nim zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)