piątek, 19 czerwca 2015

# Flos-Lek Żel pod oczy na sińce, obrzmienia z arniką


Jeden z tańszych (ok. 8 zł) i większości dobrze znany kosmetyków do pielęgnacji okolic wokół oczu. Producent obiecuje nam całkiem sporo, można by stwierdzić że ideał - na sińce, obrzmienia, cienie i podpuchnięcia. Po ok. pół roku stosowania mogę to zweryfikować. Moja skóra w okół oczu jest delikatna, ma tendencje do cieni pod oczami i wyraźnie widać na niej zmęczenie więc wymaga specjalnej pielęgnacji. Żel jest bardzo przyjemny w stosowaniu, formuła - jak sama nazwa wskazuje, żelowa. Dobrze się wchłania, jednak nie do końca nadaje się na dzień pod makijaż - trzeba  długo czekać aż dobrze się wchłonie (na co ja zazwyczaj nie mam czasu;) bo inaczej nie chce współpracować z korektorem ani innymi tego typu kosmetykami. Nie podrażnia i jest bezpieczny przy szkłach kontaktowych a to dla mnie najważniejsze. Dobrze radzi sobie z podpuchnięciami i dobrze nawilża skórę pod oczami. Jednak jeśli chodzi o cienie/sińce pod oczami to niestety nie zauważyłam jakieś specjalnej poprawy, nie stały się mniej widoczne ani nie zmalały a nie ukrywam że na tym najbardziej mi zależało.

Ocena: 4/5

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyku z tej firmy. Szkoda, że nie sprawdził się jako reduktor cieni pod oczami bo z chęcią bym się w niego zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała teraz jakiś przeciwzmarszczkowy, czas zapobiegać póki jeszcze ich zbytnio nie ma :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)