niedziela, 25 stycznia 2015

W pogoni za wyprzedażami...

Szybkie zakupy kosmetyczne przy zimowych wyprzedasz odzieżowych.


1. mySecret matt fixing powder, 9g, cena ok 8-9 zł, Puder ma matować i utrwalać makijaż ma cały dzień, efekt ma być oczywiście naturalny. Ma delikatny 'pudrowy' zapach.
2. Uroda, Kwiaty Polskie, krem do rąk - malwa, 75 ml, ok 3-4 zł. Z gliceryną, ekstraktem z malwy, witaminą E i lanoliną, ma odżywiać wygładzać i nawilżać. Pozytywnie zaskoczyło mnie zabezpieczenie tubki aluminiową 'plombą' taką jak w pastach do zębów czy aptecznych produktach w tubce.
3. Denivit, mild mint, Płyn do płukania ust, 300 ml, ok. 8-9 zł Pomaga utrzymać zdrowe zęby i dziąsła oraz zapobiega tworzeniu się kamienia nazębnego. Producentem jest Schwarzkopf&Henkel - zakoczone? ja też ;)

Nowy rok zaczełam od porządków i mocnego postanowienia realizacji projektu denko. Zebrałam wszystkie produkty 'na wykończeniu' czyli takie w których zostało 1/3 lub 1/4 opakowania ale zostały zastąpione nowymi z różnych powodów i postanowiłam je zebrać również tu i relacjonować jak idzie ich kończenie.

Pozdrawiam,
Do następnego ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każde miłe słowo ;)